Alla inlägg under september 2009

Av aki ika - 30 september 2009 05:50

Jag hade ett ner en att leva med studenter, jag delat.

Är orsaken till affären bröt upp.

Han har svikit många gånger, inte lita på honom.

Han är ofta uppenbar liten lögn.

Som en följd, verkar han ha känt sig bunden av mig.

För mig är han "över närvaron av hennes mor" Jag fick höra att det skulle.

Jag säger nu finns inte ens berätta sin hemlighet.

Han har sagt att han kommer förlorade romantiska känslor.

Jag blev tillsagd att inte blanda sig med andra människor förutom mig igen.

Hans närvaro är verkligen viktigt för mig.

Ibland kommer de att spela komma i kontakt i dag.

Inte fastna i det förflutna och tänkte, who's dating som bekänner.

Är hatar inte ens vidrigt som jag rörd.


ケアマネージャー

Av aki ika - 29 september 2009 06:08

Han stannade för att komma i kontakt med den ursprungliga.

Sex månader före skilsmässan med honom, kunde hon ha honom omedelbart och kvinnan bröt upp i ungefär en månad. Jag vill se mig gråta medan hon gick ut med honom, och säger att hon inte följs, och hon "blev kär i henne att jag var förut, aldrig glömma," säger de dating Den flerskiktade.

Jag trodde att min rygg och jag gjorde slut med henne, men jag har fortfarande återstår att komma i kontakt med kvinnor fortsätter att spela det. Jag var nog två månader innan förhållandet i kroppen.

Jag tror att han inte längre kan det. 1 månad sedan och bestämde att hans jobb (han slutade sitt jobb är att få upplösning. Var min pojkvän)

Om du känner min rygg och sa att ärlighet, och närvaron av kvinnor i vård behöver oroa dig inte tala till honom sade. Men nästa dag eller skickade mig ett mail till mig att hon använde ett av hans post kommer från sin cell. Inte återlämnas, sade att han var nära hennes hus som skulle passa en kvinna.


ベビーシッター

Av aki ika - 28 september 2009 06:01

Hon var kär i de människor han träffade på den engelska skolan England. Årets klass var kul. Fick jag en present till hennes födelsedag.

Omständigheterna kring hennes lämnar skolan, men haft en lång relation, erkände att känslan är enkel. Hon var då veta att han inte dejta. Mötet fick höra att det var en god vän men också en romantisk relation.

Men vi har inte kommit till sin pojkvän. Hon sa, "Min pojkvän är stängd på vardagar, lördagar och söndagar är arbete" har att säga. Men jag håller inte med resten av henne. Fortfarande att hon är sen med vänner härom kvällen.
Vad har jag spelat henne?


ガイドヘルパー

Av aki ika - 27 september 2009 12:29

Jag hade tre av hans mångåriga dating och äktenskap har lidit en hel del problem uppstått.

Jag är enda barnet mina föräldrar jag ville ha var en man till mig, och nu är han den äldste sonen. Han kan antas från ansvaret att äldste sonen grät eller inte klart. Eftersom han lovade mig saker att vara lycklig, men mina föräldrar strävhet jag var övertygad om att vi kom ut en massa saker jag måste tänka på när det gäller äktenskap. Bostäder problemet först.

Trots att hans föräldrar som jag har föreslagit en två-familjens hus, jag bor i mina föräldrar häftigt oense. Mina föräldrar är "gift med en man än att acceptera saker som föräldrar säger, inte nöjd. Gör inte ett sådant äktenskap med en man, sa jag.

Han "inte har många unga och spara varandra, att om du inte får se på de två hemmen inte tar hand om barnen i framtiden" Toimasu. Han är också ansvarig, är fortfarande orolig.


カラーコーディネーター

Av aki ika - 26 september 2009 06:21

Jag har en pojkvän som är yngre 22-årige samhälle. Vi ser mer än två år. Han bor numera ensam. Kom och laga mat över en timmes bilresa till sin mamma en gång i veckan, men jag kommer hem varje helg komma att träffa mina föräldrar. Temasen gjort alls och att föräldrar får av telefonen och vaknar på morgonen. Han är också en mycket kärleksfullt till sin mor. Färg från mor till hans personliga saker som jag vill att folk ska ha dem.

Nu kan jag inte tror eller en riktigt bra äktenskap, tror jag att det skulle vara ett absolut hinder för att tro det här kom upp om dig. Hans hus är egenföretagare i framtiden arvinge. När det gäller förhållandet kommer att bli längre.


社会福祉士

Av aki ika - 25 september 2009 05:41

Jag menar att frågan om äktenskap, jag vet inte själv väl, och samlag med min pojkvän i åtta år nu, varav 7 år och bodde tillsammans.

Jag är i och han arbetade för samma företag, mina kollegor att fortsätta vårt gemensamma goda relationer vi har nyligen gift. Jag kände att vår relation är fast, och de flesta människor känner. Han var gift med kallt blod framför mig fortfarande inte helt förneka det, säger jag inte tror. Inte eftersom det inte finns något misstag som jag själv verkligen angelägen om att gifta sig är inte, känner jag mig lite ensam och jag känner mycket väl förnekar detta.

Så nej, inte gifta sig alls, ibland jag vill gifta mig med henne pojkvän, inte göra någonting eftersom jag inte visste sina känslor bättre. Jag hoppas att även om du gör saker som att trycka på back.


福祉住環境コーディネーター

Av aki ika - 24 september 2009 06:22

Jag kommer att vara i sena 20, att aldrig leva med män som aldrig förr. Detta år kommer att vara den typen av kille jag skulle inte räcka, är sant. "Jag visste inte att jag Toriaezu från någon" och gillar att tänka, "jag kommer naturligtvis att vidta åtgärder om folk verkligen haft det, men denna inställning (från en vän sägs vara för lat) är Jag kommer att fortsätta oförändrat.

Men jag har börjat oroa sig är att man egentligen aldrig var kär en gång innan. Jag tycker det är sorgligt. Jag älskar människor som bekänner eller ingen erfarenhet alls inte ens känner sig avvisade som inte ens berätta. Jag tror att det är verkligen sorgligt hur folk inte ens kan förälska sig.

Jag tror jag ser ganska normal. Ofta sägs vara troligt att den ordinarie partnern. En del män har också högre män är goda vänner och relationer. Men att de inte utvecklas till kärlek. Ingen tvekan om att människor är också många kära vänner. Ofta är det lätt höras.

Fortfarande kär i det motsatta könet är inte alls. Människor runt omkring mig är troligen också fel, eftersom jag inte vet själv. Dristar, är tillägnad hobby (jag är en hängiven beundrare av termen människor) att jag bara har. Men jag älskar känslan av fansen känns så helt olika, jag tror att det är annorlunda. Gamla vänner till mannen "något som saknas" och sa att det var.


置き換えダイエット

Av aki ika - 23 september 2009 05:00

Jag har hittills inte mycket av en man som knappt kände dig.

Jag hade ingen lust att gifta sig, ända gången vi har använt deras intressen och drömmar och arbete.
Och jag har fortfarande absolut längtande dröm.
Jag kommer att försöka tills den sista minuten av åldersgränsen.
Ålder är inte en dröm bara få steg artikel fortsätter vi att arbeta med dagens utmaningar.

Eftersom gör ett bra arbete, utvärdering och behandling befordrades snabbt stigande dag för dag.
Det hela dagen, för att rota runt det pågående arbetet med att ge upp drömmen, rekommenderar vi en rimlig och om du gifte.
Kommer inte att ge upp drömmen drömmen tills nyligen, men det är okej jag precis haft min makt, kommer nu att söka partner för att stödja förekomsten av någons tankar.

Jag tycker ibland det bästa råd kring, även om allt arbete åt sidan, jag vill hellre gick jag letar efter lite mer aggressiva möten.
Morai medger hans dröm om att bli, är ute efter att träffa folk där som stöds av polerad klänning tycker om varandra som partner.


美顔器

Ovido - Quiz & Flashcards